Söndagsångesten

Som vanligt på söndagar. Och så: "Va, är det redan söndag? Vart tog helgen vägen?!",
följt av allt som måste förberedas inför den kommande veckan.

Fredagen var riktigt fin! Jag hälsade på hos pappa och Susan i Lindesberg, blev bjuden
på vin och fantastiskt ljuvlig höstmat, spenderade natten där och fick många koppar
kaffe på morgonen samt skjuts hem till Örebro. Jag trivs så fruktansvärt bra "på landet"
eller i alla fall "inte mitt i stan", i den friska luften, på småstigar, nära naturen, nära
"det verkliga". If you know what I mean.

Gårdagen bjöd på godis den också. Hann med både att träffa kollegor och f.d. kollegor
på en Lithells-träff/bowling. Jag var dock bara där och hälsade på en stund; alltså inte
med och bowlade. Drog sen till Virus Bar, där Philip skötte ljudet åt ett band som
spelade i källaren. Träffade ännu en f.d. kollega, Alexander, som jag sommarjobbade
med på Lithells 2008. Han är en extremt skön person jag gärna skulle träffa oftare! :)
Även Anders "Kurt Cobain" Ek befann sig där. Det är en kompis till mina systrar,
som jag träffat på några fester hos dem, men det var väldigt länge sen nu. Kul, kul. 
Awesome!! Although mina öron mår så där idag ändå ... Tinnitus </3

Hare braha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0