Omsprungen av höstdagarna

Hösten är min favoritårstid. I år kom den dock fortare än någonsin; det var inte länge
sedan det var på gränsen att långbyxor var för varmt, och nu anar jag redan vintervindar ...


Jag vill skynda mig att dricka massor av te, titta på filmer tillsammans med någon som
betyder något extra, gå långa friska promenader, handla höstkläder i naturnära färger
och på andra sätt psykiskt såväl som fysiskt förbereda mig inför vintern.


Jag får sådana cravings efter sällskap så här års. Jag vill gärna ha någon att dela mina
blandade senhöstkänslor med. Efter denna korta - faktiskt mysiga - period jag vill kalla
höst, går vi tillsammans mot kallare, hårdare tider, och borde hålla ihop lite extra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0