Onödig dag? ;)

Change of plans hit och dit, bla bla bla ...

Förutom att kolla på Futurama i dag har jag faktiskt varit ute och promenerat i minst en timme, handlat och lagat mat, städat och diskat, lärt mig spela en ny låt på piano, tjurat i flera timmar, chattat med folk och sett en film (eller ok, jag håller på att se en film just nu: The Bucket List).

Mina fötter är trötta och kalla. Mina händer är bara kalla, likaså nästippen. Min rygg gör ont för att jag jämt sitter så jobbigt krokigt när jag sitter vid datorn, för att jag inte har något bra bord och stolar. Mitt blod should be back to normal by now (efter gårdagens "partande"), men ändå funderar jag på att gå på Stairs konsert i natt, klockan 01.00. De är sjukt bra! På köpet får jag dessutom träffa min Sofia och massa andra människor jag gillar. Problemet är att inträdet kostar, men också att jag är så himla trött, och på myshumör snarare än festhumör. Gah! Vill, vill inte, vill, vill inte, vill? Jag har ändå två timmar på mig att bestämma mig. Vi får se, helt enkelt. 

Helst av allt hade jag tittat på en mysig/rolig film (eller de sista avsnitten av Futurama!) tillsammans med någon eller några, druckit ett glas vin (eller cola eller vatten eller varför inte te?), och bara haft det bra. Nu har jag i och för sig haft en oväntat bra kväll on my own, så jag ska inte klaga. Har dock bara tre avsnitt kvar nu av de som släppts!!! ...och några filmer ;) Sen dröjer det till 21:a november innan nästa släpps. 

Jag tror jag är like kär i Fry. I alla fall så kär en människa kan bli i en seriefigur :)




Awh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0