Life as I know it

Nu var det ett tag sen jag skrev, som vanligt alltså. Det händer så mycket att jag inte orkar skriva när jag kommer hem. MEN det som händer är mest saker jag ändå inte skulle skriva om på internet, vilket leder till en tom och tråkig blogg :) Så det får mina få besökare leva med.

I stället kan jag nämna, för att klaga lite, att jag har fått fruktansvärt ont i ryggen! Jag vet inte hur jag lyckats med detta. Jag vaknade med det i går, fast det känns som att jag haft ont för alltid! Snacka om handikapp. Jag går alltså runt som en gammal tant och tar mig fram med decimeterkorta steg för att det gör så ont annars; det känns som att någon sticker en kniv i ländryggen på mig om jag står för rakt eller för böjt.

Finns så mycket att berätta, men jag känner inte att jag orkar. Du får följa mig IRL i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0