Planerat

Detta händer
  • 1/3: Kursen börjar
  • 1/3: Kolla en viss lägenhet
  • 4/3: Wiktoria fyller 18 år
  • 4/3: Lisa kommer till Örebro
  • 5-7/3: Stockholm med Lisa (till Mia)
  • 11/3: Fredrik Lindströms show! <3 Underbar var den, men missade signeringen p.g.a. tåget
  • 21/3: Fredrik Lindströms show igen! Hann med signeringen och att prata med honom den här gången! Han ska skicka sin senaste bok till mig, snart hoppas jag, för annars blir det att lyfta luren och fråga vad som hänt :O <3
  • 24/3: Esther fyller 22 år
  • 28/3: Halil fyller 29 år
  • 29/3: Slutar på kursen
  • 1/4: Cajsa till Örebro! - Det var fantastiskt roligt <3
  • 6/4: Börjar på CC
  • 9/4: Lunchkonsert @ Konserthuset
  • 13/4: Johannes fyller 16 år
  • 13/4: 30-talsinspirerad musik @ caféscenen, biblioteket
  • 14/4: Min kära mor fyller år
  • 16/4: Solister från kulturskolan @ Konserthuset
  • 20/4: Akustisk musik @ caféscenen
  • 23/5: Farfar fyller 80 år! Inte träffat honom på jättelänge :(
  • 2/6: Flyttar in i min nya lägenhet! <3
  • 14/6: Min kära far fyller år
  • 11/7: Jag fyller 21 år (nu har alla i familjen fyllt färdigt för i år :P)
  • 11/7: Mia fyller 22 år
  • 12/7: Lisa fyller 21 år
    (Nej, nu skriver jag inte fler födelsedagar!)
  • ?/?: Söka lite jobb i Norge
  • ?/?: Söka lite andra (sommar)jobb - yaaay :I
  • ?/?: Scorpions!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0